start knapp
det har gör vi knapp
ditt varumärke knapp
verktyg knapp
kunder
kontrakta oss knapp

ormen
För att nå sina mål är det viktigt att följa en
väldefinierad struktur; inom teatervärlden
kallar vi denna struktur för den
dramaturgiska bågen.

den dramaturgiska bågen

Tillsammans med samarbetspartnern Olai Lindgren Reklambyrå, görs en analys av företagets varumärke, dess själ. Utifrån ledningens vision ompositioneras varumärket och en handlingsplan upprättas. Det är Steg 1 – Analys.

I Steg 2 – Motivation bjuder vi in hela personalen. Alla ska förstå vikten av varumärkesvård och ha en gemensam bild av företagets själ (varumärke) för att arbeta mot samma mål och kommunicera samma sak gentemot omvärlden, kunderna. Det blir en händelserik dag, många aha-upplevelser. Vi förenar nytta med nöje!

I Steg 3 – Produktion görs olika externa kampanjer och event i syfte att föra ut och stärka företagets varumärke. Det ger en starkare identitet. Målet är att ni ska få ett temporärt monopol på marknaden. All extern kommunikation följer konsekvent varumärket och dess värden.

Detta är ett exempel på hur vi arbetar. I alla steg samarbetar vi med Olai Lindgren reklambyrå och övriga aktörer i Eventuellts kontaktnät:

musiker, sångare, kompositörer
koreografer, dramaturger
författare, reklamförfattare, språkvårdare
art directors
kroppsspråksspecialister
komiker, skådespelare, ståuppare
multimedieproducenter
sminkörer
ljud-, ljus-, pyrotekniker
äventyrsarrangörer
catering m. fl. …

event knapp
förändringsarbete
den dramaturgiska bågen